Laddkabel med kontrollbox 16A typ 1 till schuko (3,7kW)
Anslutningtyp: J1772 Type1
Strömförsörjningsplugg: Schuko
IP55
Ingångseffekt: 1-fas: 230 V / AC 50 Hz 16 A
Utgångseffekt: 1-fas 230 V / AC 16 A (3,7 kW)
CE, TÜV
Ställbar laddström - 8, 10, 13 och 16A
Minns den justerade laddningsströminställningen även om den kopplas ur från tid till annan
Denna laddningsstation har överströmskydd, överspänningsskydd, läckageskydd och överhettningsskydd
Faser: 1
Kabel: 3*2.5 mm² + 2*0.5 mm²
Kabellängd: 5 m
Överströmsskydd: Integrerad
Läckageströmskydd: Integrerad
Audi USA modell |
BMW USA modell |
Chevrolet Bolt |
Fiat USA modell |
Fisker |
Ford |
Kia |
Mercedes |
Mitsubishi |
Nissan |
Peugeot |
Renault |
Renault |
Tesla USA modell |
Toyota |
Opel |
VW USA modell |
...
Mode 3 - laddkabel för elbilar Typ 2 till Typ 1, enfas, 230V, 32A (7,4kW)
EV-kabel 3 x 6 mm² + 2 x 0.5 mm², svart, 5 m lång
Anslutningsdon för laddstolpe enligt IEC 62196-2 (Mennekes, Typ 2)
Anslutningsdon för fordon enligt SAE J1772 2009 (Yazaki, Typ 1)
Ergonomisk form, robust och lätt att använda
Stöttåliga anslutningsdon som klarar att köras över
Skyddsklass IP54 (klarar regn och snö) i anslutet läge
Driftstemperatur: -25°C - 105°C
CE märkt samt TUV godkänd
Audi USA modell |
BMW USA modell |
Chevrolet Bolt |
Fiat USA modell |
Fisker |
Ford |
Kia |
Mercedes |
Mitsubishi |
Nissan |
Peugeot |
Renault |
Renault |
Tesla USA modell |
Toyota |
Opel |
VW USA modell |
...
Laddkabel med kontrollbox 16A typ 2 till 3 x 16A (11kW) + väska
Anslutningtyp: IEC 62196 Type2
Strömförsörjningsplugg: CEE 3 x 16A (400V)
IP55
Ingångseffekt: 3-fas:400 V / AC 50 Hz 16 A
Utgångseffekt: 3-fas:400 V / AC 3x16 A (11 kW)
Ställbar laddström - 8, 10, 13 och 16A
Minns den justerade laddningsströminställningen även om den kopplas ur från tid till annan
Denna laddningsstation har överströmskydd, överspänningsskydd, läckageskydd och överhettningsskydd
Faser: 3
Kabel: 5*2.5 mm² + 2*0.5 mm²
Kabellängd: 5 m
CE, TÜV
Överströmsskydd: Integrerad
Läckageströmskydd: Integrerad
Audi E-tron Quattro | Audi A3 e-Tron | Audi Q7 e-tron | BMW 2 Series | BMW 330e | BMW 530e | BMW 740e | BMW i3 | BMW i8 | BMW X5 xDrive40e | Chevrolet Spark (EU) | Ford Kuga PHEV | Hyundai Ioniq (EU) | Hyundai Kona Electric | Kia Niro PHEV | Kia Optima PHEV | Nissan Leaf (2018) | Mercedes B Class E-Celi | Mercedes C Class | Mercedes GLE | Mercedes S500 PHEV | Mercedes SLS EV | Mercedes Vito E-Cell Van | Porsche Cayenne | Porsche 918 Spyder | Porsche Panamera S PHEV | Land Rover Range Rover Sport Hybrid | Renault Zoe | Rimac Concept One | SMART FORTWO Electric Drive | Tesla Model X | Volvo V60 PHEV | Volvo XC90 T8 | Volkswagen e-up | VW e-Golf | VW Golf 1.4 TSE | VW Golf GTE PHEV
Laddkabel med kontrollbox 32A typ 2 till 3 x 32A (22kW) + väska
Anslutningtyp: IEC 62196 Type2
Strömförsörjningsplugg: CEE 3 x 32A (400V) (diameter: 63mm)
IP65
Ingångseffekt: 3-fas:400 V / AC 50 Hz 32 A
Utgångseffekt: 3-fas:400 V / AC 3x32 A (22 kW)
Laddningsström: 10-16-20-24-32A
Minns den justerade laddningsströminställningen även om den kopplas ur från tid till annan
Denna laddningsstation har överströmskydd, överspänningsskydd, läckageskydd och överhettningsskydd
Faser: 3
Kabellängd: 5 m
Överströmsskydd: Integrerad
Läckageströmskydd: Integrerad
Kabel: 5*6 mm² + 2*0.5 mm²
CE, TÜV
Audi E-tron Quattro | Audi A3 e-Tron | Audi Q7 e-tron | BMW 2 Series | BMW 330e | BMW 530e | BMW 740e | BMW i3 | BMW i8 | BMW X5 xDrive40e | Chevrolet Spark (EU) | Ford Kuga PHEV | Hyundai Ioniq (EU) | Hyundai Kona Electric | Kia Niro PHEV | Kia Optima PHEV | Nissan Leaf (2018) | Mercedes B Class E-Celi | Mercedes C Class | Mercedes GLE | Mercedes S500 PHEV | Mercedes SLS EV | Mercedes Vito E-Cell Van | Porsche Cayenne | Porsche 918 Spyder | Porsche Panamera S PHEV | Land Rover Range Rover Sport Hybrid | Renault Zoe | Rimac Concept One | SMART FORTWO Electric Drive | Tesla Model X | Volvo V60 PHEV | Volvo XC90 T8 | Volkswagen e-up | VW e-Golf | VW Golf 1.4 TSE | VW Golf GTE PHEV
Minns den justerade laddningsströminställningen även om den kopplas ur från tid till annan
Denna laddningsstation har överströmskydd, överspänningsskydd, läckageskydd och överhettningsskydd
Faser: 3
Kabellängd: 5 m
Överströmsskydd: Integrerad
Läckageströmskydd: Integrerad
Kabel: 5*6 mm² + 2*0.5 mm²
CE, TÜV
Audi E-tron Quattro | Audi A3 e-Tron | Audi Q7 e-tron | BMW 2 Series | BMW 330e | BMW 530e | BMW 740e | BMW i3 | BMW i8 | BMW X5 xDrive40e | Chevrolet Spark (EU) | Ford Kuga PHEV | Hyundai Ioniq (EU) | Hyundai Kona Electric | Kia Niro PHEV | Kia Optima PHEV | Nissan Leaf (2018) | Mercedes B Class E-Celi | Mercedes C Class | Mercedes GLE | Mercedes S500 PHEV | Mercedes SLS EV | Mercedes Vito E-Cell Van | Porsche Cayenne | Porsche 918 Spyder | Porsche Panamera S PHEV | Land Rover Range Rover Sport Hybrid | Renault Zoe | Rimac Concept One | SMART FORTWO Electric Drive | Tesla Model X | Volvo V60 PHEV | Volvo XC90 T8 | Volkswagen e-up | VW e-Golf | VW Golf 1.4 TSE | VW Golf GTE PHEV